dimarts, 28 d’octubre del 2008

OPEN INTERNACIONAL DE MURCIA



Aquets diumenge va tocar anar a Murcia, ¡quina pallissa de cotxe¡. Sis hores d'anar i despres el pitxor sis hores per torna. Voliem, be els amos, anar a camping pero com el temps no era gaire segur van decidir quedarse al Hotel on estaban quasi tots els amics del club. Despres d'instalar-nos vam marxar cap al Campus del Espinardo, que es om es feia la competicio. Despres os possare una foto del lloc perque realment estaba molt be. Es dissabte es corria la rpova per equips i com eran molts gossos es feia a dues pistes simultaneas. Pero del dissabte no en vull parlar, vaig acabar castigada a la gabia i sense premis ni mimos, val a dir que m'ho vaig ven guanyar. Al acabar, cap a l'Hotel, be nosaltres al cotxe, a cambiarse i a sopar una bona colla, clar els guies tenian que recuperar forçes, ¡com si nosaltres no corresim¡.
Ja estem a diumenge, avui es la prova individual i tambe corra la Trufa, la primera manega, per no se menys que jo tambe la pifia de valent, la seguent encara que lenteta va acabarla a cero. per la meva part, l'agility a cero i vaig acabar cuarta. El Jumping un refus (perque volia anar a olorar) i com el temps era ajustadet em vaig passar. Resultat de la cuarta vaig passar a ser la setena.
L'honor del Club ens el van salvar l'Amic i el Coco, be tambe l'Abraham i l'Araceli que van quedar terces al Master de Standard i Mini.
Espero que l'any que ve poguem repetir-ho, perque em va agradar molt.